detalii curs

Psihologia Influentarii

20-05-2018
Informatii curs

Cum sa te pazesti de manipulare si sa-ti cresti rezultatele prin influenta, in VANZARI, MARKETING, COMUNICARE, RELATII PERSONALE SI PROFESIONALE, LEADERSHIP

 

Ce obtii daca te inscrii in acest program

  • Cum sa te faci mai vizibil/a pe piata pentru serviciile de calitate pe care le oferi (ca psiholog, consilier dezvoltare personala, coach, trainer, mediator etc. )
  • Cum sa prezinti informatia in asa fel incat sa fie inteleasa de oameni si acceptata de acestia
  • Cum sa-ti transformi pasiunea intr-o afacere, influentand oamenii, nu doar sa admire, ci sa cumpere produsele tale ( hand-made, pictura, carti, etc.)
  • Cum sa-ti cresti credibilitatea, sa fii mai impunator si, in acelasi timp, mai carismatic
  • Cum sa te intelegi mai bine cu angajatii si sa obtii acordul lor fara sa te folosesti de pozitia ta de sef si fara sa trebuiasca mereu sa apelezi la recompense materiale
  • Cum sa-ti cresti vanzarile, sa obtii clienti noi, dar si sa-ti mentii clientii existenti, care sa-ti ofere chiar recomandari
  • Cum sa-i inspiri pe oamenii din echipa sa aiba incredere in tine si in valorile companiei
  • Cum sa recrutezi noi membri in echipa ta, care sa fie interesati sa dezvolte afacerea impreuna cu tine
  • Cum sa atragi in jurul tau,in echipa ta, oameni cu un statut social, experienta si nivel financiar mai mari decat ale tale
  • Cum sa-ti gestionezi emotiile si sa spui lucruri interesante chiar si cand esti intimidat si cum sa cuceresti persoana care te intimideaza
  • Cum sa exprimi clar si concis ceea ce vrei si sa nu ti se mai piarda vocea in multime
  • Cum sa faci fata cu succes dezinteresului si plictiselii celor care trebuie sa te asculte
  • Cum sa ii castigi de partea ta pe `criticii de serviciu`si cum sa fii motivat sa promovezi in continuare beneficiile propunerii tale
  • Cum sa convingi fara sa insisti
  • Cum sa faci sa nu ti se mai spuna ca esti prea serios si sa ia ei in serios ceea ce le transmiti
  • Cum sa faci fata cu brio la interviul pentru job-ul tau ideal
  • Cum sa devii persoana care poate influenta oameni culti, rationali, experimentati, sa lase deoparte scepticismul si sa-ti imbratiseze viziunea
  • Cum sa minimalizezi refuzurile si sa transformi reticenta clientilor si prospectilor tai in deschidere fata de tine si fata de ce ai tu de oferit
  • Cum sa dezarmezi oamenii care vor sa te manipuleze, pe tine sau pe cei din jurul tau
  • Cum sa-ti dai seama daca esti mintit
  • Cum sa-ti influentezi pozitiv copiii si sa fii un adevarat exemplu pentru ei
  • Cum sa relationezi eficient cu personalitati dificile, conflictuale
  • Cum sa-i faci sa vina la intalnirea de prezentare a afacerii/produselor tale
  • Cum sa-i faci sa-ti raspunda la telefon dupa ce ti-au refuzat, pe moment, propunerea si sa reusesti sa construiesti o relatie pe termen lung cu ei
  • Cum sa faci pentru ca opiniile si propunerile tale sa fie luate in considerare de catre managementul companiei
  • Cum sa depasesti `presiunea momentului`, pentru a avea mintea limpede si a folosi cu claritate argumemtele potrivite
  • Cum sa elimini indoiala negativistilor si cum sa-i motivezi sa nu mai gaseasca scuze
  • Cum sa invingi rezistenta oamenilor la nou, la schimbare, mai ales din partea liderilor care ar trebui sa initieze si sa produca acea schimbare
  • Cum sa-i castigi pe oamenii cheie de partea ta si a viziunii tale
  • Cum sa tratezi oamenii diferit, in functie de personalitatile lor diferite
  • Cum sa-i motivezi pe oamenii din jurul tau sa iasa din zona de confort si sa faca ceva nou, pentru a obtine rezultate noi si mai bune
  • Cum sa APLICI ceea ce inveti, nu doar sa acumulezi cunostinte
  • Cum sa-ti cresti lista de nume, baza de date, si cum sa incepi sa construiesti o relatie pe termen lung cu oamenii pe care ii ai in lista
  • Cum sa te conectezi de la inima la inima cu oamenii, nu doar sa le comunici o informatie
  • Cum sa ai mai multa incredere in tine si sa castigi interesul celor din jur

 

Cum este structurat acest program

 

Partea I – Persuasion Mastery

 

Modulul 1 – Cum sunt predispusi oamenii

  • Oamenii nu stiu ceea ce vor – cum sa afli ceea ce vor si sa te adaptezi nevoilor lor
  • Oamenii devin confuzi foarte usor – cum sa ii influentezi pe oameni prin legea contrastului
  • Oamenii prefera calea cea mai usoara – cum sa te focusezi pe ceea ce pot pierde
  • Oamenii sunt de tipologii diferite – afla cum sa le vorbesti “pe limba lor”
  • Constient vs. subconstient

 

Modulul 2 – Bazele persuasiunii

  • Emotie vs. Logica
  • Cele 3 reguli prin care poti influenta prin logica
  • Mecanismele declansatoare ale controlului mental: cum sa-i indrepti spre o anumita directie

– Obligatie/reciprocitate – oamenii se simt obligati sa returneze favorurile pe care altii le-au facut pentru ei
– Contrastul – perceptia ca ceva se schimba cand este comparat cu altceva
– Conflictul intern – cum sa actionam intr-un mod care este conform cu credintele noastre
– Conectarea – legatura care exista intre ceilalti, poate fi suficienta cat sa creeze nevoia de a actiona
– Dovezile – credem ca daca a functionat inainte, probabil va functiona din nou
– Raritatea – oamenii isi doresc din ce in ce mai mult lucrurile care devin din ce in ce mai putine
– Limbajul – cateodata nu conteaza ce zici, ci cum o zici
– Asteptarile – Oamenii actioneaza in directia in care se asteapta ceilalti
– Asocierile/referintele – oamenii fac asocieri mentale la orice vad
– Angajamentul – oamenii respecta de obicei angajamentele, in special cele publice

Modulul 3 – Nivelurile persuasiunii

Primul nivel al persuasiunii

  • Setarea mentala –  incepe cu sfarsitul in minte
  • Sistemul de credinte

Al doilea nivel al persuasiunii

  • Prima impresie
  • Stabilirea raportului

Modulul 4 – Nivelurile persuasiunii

Al 3-lea nivel al persuasiunii

  • Puterea intrebarilor – ce reguli sa urmezi cand pui intrebari
  • Pacing – cum sa construiesti o punte intre tine si lumea interlocutorului tau
  • Leading – cum sa iti modifici comportamentul astfel incat interlocutorul sa urmeze aceste modificari
  • Povestile – reguli prin care sa folosesti povesti in a influenta oamenii

 

Al 4-lea nivel al persuasiunii – ce se intampla cand publicul/clientul/interlocutorul tau iese din rand si incepe sa opuna rezistenta

  • Cum sa depasesti rezistenta
  • Cum sa reactionezi la rezistenta
  • 8 pasi simpli pentru folosirea persuasiunii in afaceri
  • Metode de castigare a conformitatii in procesul de persuasiune
  • Metode de a-ti pastra abilitatea de a influenta

Partea II – Influention Mastery

 

Modulul 5 – Cele 10 nevoi ale omului

  • e important sa cunosti in profunzime nevoile omului, pentru a-ti finisa abordarea si aplicarea principiilor invatate in partea I

Modulul 6 – Tipurile de personalitati

  • gandurile si comportamentele oamenilor pot fi prezise de catre tipurile de personalitati
  • cum te ajuta cunoasterea caracterisiticilor fiecarui tip de personalitate in procesul de influentare a oamenilor

Modulul 7 – Procesul de luare a decizilor

  • Exista 5 categorii de oameni in luarea decizilor:
    • Ganditorul
    • Scepticul
    • Urmaritorul
    • Liderul
    • Entuziastul

Modulul 8 – Concluzii

  • Cum sa FII o persoana cu influenta nu doar sa stii niste tactici de persuasiune

Inscrie-te acum!

887 lei

 


Trebuie sa cumparati acest curs pentru a avea acces la continutul cursului.
Daca aveti deja cont autentificati-va aici.
Daca nu aveti cont, click aici.